Danish Saint Posted 22 December, 2009 Share Posted 22 December, 2009 Here's to a Merry Christmas and three points on Boxing Day to the Saints! COYR! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob the Saint Posted 22 December, 2009 Share Posted 22 December, 2009 Glædelig jul til dig også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red&White Posted 22 December, 2009 Share Posted 22 December, 2009 Mellykalickymukka to you all. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperMikey Posted 22 December, 2009 Share Posted 22 December, 2009 Jeg kan ikke tale dansk, men jeg kan bruge en online-oversættelse værktøj til at gøre det se ud som jeg kan. Så Glædelig jul hver krop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Majestic Channon Posted 22 December, 2009 Share Posted 22 December, 2009 Jeg kan ikke tale dansk, men jeg kan bruge en online-oversættelse værktøj til at gøre det se ud som jeg kan. Så Glædelig jul hver krop! Inte dålig, och du är ingen dansk jävel heller! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RedAndWhite91 Posted 22 December, 2009 Share Posted 22 December, 2009 Jeg har ikke en anelse om, hvad der foregår. Link to comment Share on other sites More sharing options...
St Landrew Posted 22 December, 2009 Share Posted 22 December, 2009 Mellykalickymukka to you all. Who watched the John Wayne [Donovan's Reef] film the other day then..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
paris Posted 23 December, 2009 Share Posted 23 December, 2009 Not back to work until Monday he he 5 hole days off..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxstone Posted 23 December, 2009 Share Posted 23 December, 2009 My hovercraft is full of eels Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saint_Mabes Posted 23 December, 2009 Share Posted 23 December, 2009 My road is full of ice! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ericofarabia Posted 23 December, 2009 Share Posted 23 December, 2009 Take de turkey put her in teh pot Hurdy Burdy Boo, parp parp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonnyboy Posted 23 December, 2009 Share Posted 23 December, 2009 Yes! Snow and ice means i get early holidays!! Woop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jillyanne Posted 23 December, 2009 Share Posted 23 December, 2009 Who watched the John Wayne [Donovan's Reef] film the other day then..? More like National Lampoons Christmas Vacation. Link to comment Share on other sites More sharing options...
richardc Posted 23 December, 2009 Share Posted 23 December, 2009 enjoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Posted 23 December, 2009 Share Posted 23 December, 2009 Ho Ho Ho!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts